lauantai 29. marraskuuta 2014

Helmi näyttelee

Onpas minulla tullut pitkä tauko tässä kirjoittelussa, mutta meillä on ollut todella kiireistä. On tapahtunut paljon mukavaa ja vähän ikävääkin.

Suurin osa ajastani onkin mennyt näyttelyhumussa. Olen ollut Helsingissä Lemmikkimessuilla (Grand Gala), Ruotsissa ja tällä hetkellä olen paluumatkalla Lempäälästä takaisin kotiin. Sitten alankin pienelle joululomalle ja matkustelu jatkuu sitten vuoden vaihteen jälkeen.

Heti Helsingin näyttelyiden jälkeen menetin yhden ystävistäni raskausmyrkytykselle. Meillä kaikilla on Sylviaa tosi kova ikävä. Onneksi näyttelyitä on ollut paljon ja olemme voineet siirtää surua sitten puuhailemalla kaikkea mukavaa.





Helsingissä meillä oli ihan todella hauskaa! Minä ja marsukaverini (sekä ihmiskaverini) lähdimme perjantaina yöjunalla täältä Oulusta Helsinkiin ja lauantaina suuntasimme junalta suoraan näyttelypaikalle.

Helsingistä tienasin viikonlopun aikana:   2x serti
                                                                 Tuomarin suosikki
                                                                 Kuma (pet)
                                                                 PPM5
                                                                 Kasvattajaluokan voitto!

Ei ehkä parhaita suorituksiani, sillä tänä vuonna olen voittanut todella monet näyttelyt. Niinpä olinkin kateudesta vihreä muutamille kavereilleni, jotka pärjäsivät minua paremmin. Koska tiedän oman arvoni, kiukuttelin koko loppuajan kuten kunnon diivan kuuluu...

Onneksi tilanne on korjaantunut ja olin BIS1 tänään Lempäälässä! Se oli mitä mainion tapa päättä tämä näyttelyvuosi =)!


Tässä olen Grand Galan näyttelyiden jälkeen. Edustan kuvassa meitä kumaapkin. Parinani kisassa oli FI & S MVA Almond´s Saint Lucia.



 FI & S MVA EPET Almond´sNotorious Carrot Thief Of Winter aka "Hattara" palkintoineen. Hänelle nyrpistelin nenääni...Tuo pokaali kuuluu aivan selkästi MINULLE.


Almond´s Warszawa eli "Hertta" voitti junioreiden best in shown! Hänelle en viitsinyt olla kateellinen, sillä kisasimme eri sarjalla. Nämä olivat Hertta-neidin ensimmäiset näyttelyt ja ura alkoi kyllä paremmin kuin hyvin!

Loppuun lienee tarpeellista mainita naapurimaastamme tullut vieras...
 Van Barnim Macho Scar on sekoittanut koko akkalauman päät. Ketään ei kiinnosta kuunnella tarinoitani näyttelyistä tai ihailla minua...Kaikkia kiinnostaa vain Macho. Tumma komistus tuntuu olevan kaikkien kavereiden mieleen. Samoin Macho on kovin innostunut myöskin jokaisesta kaveristani. Huomiovaras muuttaa keväällä takaisin kotiinsa Arvidsjauriin ja jättää toivottavasti jälkeensä uusia tulokkaita.



Mitäs teillä on muuten suunnitelmissa jouluksi? Minä aloittelen jouluni kirjoittamalla PITKÄN toivelistan...

Nähdään taas pian!

xoxo Helmi

1 kommentti: