perjantai 24. lokakuuta 2014

Tervetuloa!

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille ja tervetuloa uuteen blogiini!

Life of Pearl kertoo elämästäni näyttelymarsuna, lemmikkinä ja ystävänä. Ja kuten nimestä voi päätellä, olen Helmi. Tarkasti ottaen FI & S MVA Almond´s Northern Light. Kutsumanimeni kuvaa minua täydellisesti. Olen omistajani suosikki ja oikea näyttelytähti, kasvatustyön huipputulos, oikea helmi.

 Asun Oulussa mukavassa viiden marsun laumassa ja olen pienen perheeni pomo. Pääasiallinen työni on nauttia elämästä syöden hyvää ruokaa (olen oikea kulinaristi) ja rentoutua marsunäyttelyiden välissä. Olen matkustellut ympäri Suomea näyttelemässä ja teen visiittejä myös Ruotsiin 3-4 kertaa vuodessa. Pian lähden taas reissun päälle Helsinkiin marsukavereideni kanssa ja pääsen yöpymään hotelliin. Reissussa on aina mukavaa, mutta valmistautuminen ei ole minun juttuni. En pidä vedestä ja jostain syystä aina ennen reissua päädyn kylpyyn...

Toivottavasti pidät uudesta blogistani, johon yritän kirjoitella niin usein kuin pienillä marsuntassuillani kerkeän. Tulossa on hoitovinkkejä, tuote-esittelyitä, ruokajuttuja, näyttelyhumua sekä ihan arkisia juttuja, joita on jokaisessa lifestyle -blogissa. Tervetuloa siis seuraamaan marsumaisen mahtavaa elämääni omasta näkökulmastani! Huomenna esittelen teille mitä näyttelykassistani löytyy ja uuden blogini kunniaksi luvassa on myös arvonta! Stay tuned!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti